Умови обміну та повернення

Умови обміну та повернення товарів

Ми дбаємо про те, щоб ви були задоволені покупкою. Якщо з будь-якої причини товар вам не підійшов — ви можете обміняти або повернути його, дотримуючись умов, описаних нижче.


Умови обміну товару належної якості

Термін обміну:
14 днів з дня покупки (день покупки не враховується).

Причини обміну:

  • Не підходить за формою, розміром, габаритами
  • Не відповідає кольору або комплектації
  • Не підходить за функціональними характеристиками
  • Інші причини, за яких товар не може бути використаний за призначенням

Обов'язкові умови для обміну:

  • ✓ Товар не використовувався
  • ✓ Збережено товарний вигляд і споживчі властивості
  • ✓ Збережено пломби, ярлики, заводську упаковку
  • ✓ Наявна накладна магазину або чек про покупку
  • ✓ Товар повертається в повній комплектації з інструкціями та аксесуарами

Важливо! Обмін товару належної якості здійснюється на аналогічний товар з нашого асортименту.


Відмова від замовлення до отримання

Якщо ви передумали робити покупку після оформлення замовлення, ви маєте право відмовитися від товару до моменту його отримання. Для цього повідомте менеджера магазину за телефоном або через чат на сайті.

Важливо! Відмова від замовлення можлива безкоштовно до моменту відправлення товару. Після відправлення витрати на зворотну доставку можуть бути покладені на покупця.


Повернення товару належної якості

Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з дня покупки за таких умов:

  • Збережено товарний вигляд (упаковка, пломби, ярлики)
  • Збережено споживчі властивості товару
  • Наявний документ, що підтверджує факт покупки (накладна, чек)

Порядок повернення:

  1. Зв'яжіться з менеджером магазину за телефоном або email
  2. Акуратно упакуйте товар у повній комплектації з оригінальною упаковкою
  3. Відправте товар за вказаною адресою перевізником
  4. Очікуйте повернення коштів протягом 10 робочих днів після отримання товару магазином

Важливо! При поверненні товару належної якості вам повертається його вартість БЕЗ вартості доставки.


Повернення товару неналежної якості (з дефектом)

Якщо ви отримали товар з явним дефектом або браком, товар не відповідає замовленню або не може виконувати свої функціональні якості — негайно зв'яжіться з менеджером.

Ваші дії при отриманні бракованого товару:

  1. Огляньте товар на відділенні перевізника перед оплатою
  2. Зробіть фото пошкодженого або некомплектного товару
  3. У разі виявлення дефекту — відмовтеся від товару на відділенні
  4. Зв'яжіться з нашим менеджером та повідомте про проблему
  5. Ми надішлемо вам новий, справний товар або повернемо кошти

Що ми пропонуємо:

  • Обмін на аналогічний товар без дефектів
  • Повне повернення коштів
  • Ремонт товару за гарантією (якщо передбачено виробником)

Важливо! Усі витрати на зворотну доставку бракованого товару несе магазин.


Важливі терміни та умови

Термін прийняття претензій:
Претензії щодо повернення або обміну товару приймаються не пізніше 14 днів з моменту отримання товару.

Дата відправлення:
Фактичною датою повернення товару вважається дата, вказана на посилці перевізником.

Терміни повернення коштів:
До 10 робочих днів з моменту отримання товару магазином.


Грошові вирахування при поверненні

Спосіб повернення коштів:
Кошти повертаються на той самий рахунок або картку, з якої надійшла оплата. При накладеному платежі — на відділення перевізника.

Тип поверненняЩо повертається
Товар належної якостіВартість товару БЕЗ доставки
Товар з дефектомПовна вартість товару + доставка
Товар без упаковки/пломбНЕ повертається
Частково використаний товарНЕ повертається

Товари, що НЕ підлягають поверненню

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р., деякі товари не підлягають поверненню:

  • Технічно складні товари (після використання)
  • Електронні пристрої (після розпакування)

Рекомендація: Перед покупкою уточніть у менеджера, чи підлягає товар поверненню.


Контроль якості та наша гарантія

Усі замовлення проходять кілька етапів контролю якості перед відправленням. Однак, якщо трапилася помилка — ми готові вирішити проблему в найкоротші терміни.

✓ Ваше задоволення покупкою — наш головний пріоритет


Зв'яжіться з нами

Якщо у вас виникли питання щодо обміну або повернення товару, зв'яжіться з нашою командою:

Телефони:
(050) 360-10-40
(097) 684-47-18
(093) 170-15-80

Email: stabik220v@gmail.com

Чат на сайті: Віджет у нижньому правому куті сайту (доступно в робочий час)

Графік роботи:
Пн–Пт: 10:00–18:00
Субота: 10:00–15:00
Неділя: вихідний

Важливо: У нерабочий час ви можете залишити повідомлення у віджеті чату на сайті. Ми відповімо вам в найкоротші терміни в наступний робочий день.

Ми відповімо на всі ваші питання та допоможемо вирішити будь-яку ситуацію!


Важливі документи та умови

Умови оплати | Умови доставки | Умови обміну та повернення | Умови використання | Договір публічної оферти | Політика конфіденційності | Політика использання cookie | Контакти

Дата останнього оновлення: 03.11.2025