Категорії

Адресна доставка по Україні та м.Київ


Доставка товарів по Вашому адресою здійснюється кур'єрською службою Нова Пошта. Для цього Вам необхідно вказати точну адресу доставки в формі замовлення товару. Термін доставки 1-3 дні.

 

Доставка по Україні-доставимо Ваше замовлення куди завгодно!

Доставка товару по Україні здійснюється будь-якою зручною для Вас службою доставки.Доставка здійснюється за вказаною вами адресою. Спосіб оплати ви можете вибирати при узгодженні замовлення по телефону.

Вартість доставки залежить від типу і вартості товару. Пересилання товару по Україні оплачується згідно тарифів служби доставки. Ви самі заберете товар в офісі-представництві перевізника у Вашому місті або можете замовити доставку" до дверей " (вартість може змінюватися)

Примітка: Якщо ви оплачуєте товар післяплатою (при отриманні товару), ваші розтрати складуть 2% комиисии (для кур'єрської служби) від суми товару + 20 грн за оформлення.

По великогабаритним і важким товарам можлива передоплата від 50грн до 300грн (не обов'язково, уточніть по телефону)

Оформляємо всі необхідні документи: товарний чек, накладна, гарантійний талон.

Умови доставки

Доставка кур'єром оплата готівкою


Після підтвердження наявності Вашого замовлення, ми зв'яжемося з Вами, для узгодження зручного для Вас часу і адреси доставки. Оплата здійснюється в національній валюті, гривня. Товар оплачується після огляду та перевірки комплектації на місці. Після оплати, разом з товаром, Ви отримуєте всі необхідні документи, заповнений гарантійний талон, товарний чек.

 

Оплата на карту Приватбанку


Оплатити можна з будь-якої картки Приватбанку через Приват 24.

Оплатити можна в найближчому відділенні Приватбанку через касу або термінал самообслуговування.

 

Онлайн оплата


Сплатити можна онлайн з будь-якої карти через платіжну систему WayForPay.

 

Оплата післяплатою


Після підтвердження наявності Вашого замовлення, ми зв'яжемося з Вами, для уточнення точної адреси доставки.

Як працює накладений платіж:

За допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта", ми відправляємо Вам товар.
Протягом 1-2 дні після відправки, Ваше замовлення приходить на склад " Нової Пошти"
Після цього, на ваш телефон приходить СМС, що ви можете забрати товар.
На складі кур'єрської служби перевіряєте посилку. Якщо вам все сподобалося, оплачуєте замовлення. Якщо є претензії до товару, відмовляєтеся від покупки.
Таким чином ви не ризикуєте купити "кота в мішку". :)
З розцінками послуг компанії Нова Пошта можна ознайомитися на їхньому сайті - www.novaposhta.ua. разом з товаром, Ви отримаєте всі необхідні документи, заповнений гарантійний талон, товарний чек.Також на прохання покупця можемо відправити замовлення через Автолюкс або Інтайм, у них теж є послуга післяплата.

Умови оплати

100 % гарантія

На всі куплені товари в нашому інтернет магазині надається 100% гарантія.

Всі товари відвантажуються із заповненими гарантійними талонами.

Вся техніка, що підлягає гарантійному обслуговуванню, може бути обслужена в авторизованих Сервісних центрах виробників товару.

100 % Гаранія

14 днів на повернення


Ми нормальний Інтернет магазин, і розуміємо всіх своїх покупців, завжди йдемо їм назустріч.

Готові поміняти товар, повернути за нього гроші, допомогти підібрати щось інше, але за умови що товар не зіпсований фізично і має товарний вигляд.

Можливо вам попався товар з дефектами, не біда, все поміняємо, якщо після нашої перевірки дефект підтвердиться.

Всі ці питання можна обговорити по телефону, знайти рішення проблеми.

Однак покупці бувають різні, і для тих хто налаштований войовничо, радимо уважно вивчити «Закон Про захист прав споживача».

Що потрібно знати про порядок повернення товару згідно «Закону Про захист прав споживача»

Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

він не використовувався,і зберігся в тому вигляді, в якому його набували ( наявність коробки, упаковки, кріплень і т. д згідно з інструкцією);
немає слідів злому, механічних пошкоджень, виходу з ладу приладу в слідстві некваліфікованого монтажу;
минуло менше 14 днів з моменту придбання товару;
є в наявності товарний чек або інший розрахунковий документ.
Якщо всі ці умови виконані, ми обміняємо товар або повернемо гроші за нього.

Якщо товар був зіпсований покупцем під час його експлуатації і з його вини, тоді він підлягає ремонту в сервісному центрі.

14 днів на повернення

 

Контакти

м.Київ вул.Євгена Сверстюка,19

(050) 360-10-40
(097) 684-47-18
(093) 170-15-80

stabik220v@gmail.com

ПН-ПТ: 11.00 - 18.00

Субота: Вихідний

Неділя: вихідний

Контакти

Відгуки про магазин

  • Відгуків: 192
  • Переглядів: 49108
 
Залишити відгук ↓
 
192 відгуків
1 відповідей
191 оцінок
100% 191 позитивних
955  
Корисність відгуків
566 голосів
77% 434 позитивних
434  
Якість товару
142 оцінок
96%136 позитивних
Якість товару  
Доставка в строк
150 оцінок
97%145 позитивних
Доставка в строк  
Швидкість відповіді
150 оцінок
97%145 позитивних
Швидкість відповіді