Повернення

Умови повернення та обміну товару

- Якщо товар не підійшов вам за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням, ви можете обміняти його на аналогічний протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Список товарів, які не підлягають поверненню, визначений постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Зверніть увагу: обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також у вас є накладна нашого магазину, видана разом з проданим товаром.

- Якщо Ви передумали робити покупку, але вже оформили замовлення, ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши менеджеру по телефону.

- Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики) та споживчих властивостей, а також наявності накладної, що засвідчує факт купівлі та оплати .

- Якщо Ви отримали товар не належної якості (з явним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням або не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей), Вам необхідно зателефонувати менеджеру, який допоможе вирішити цю проблему - Вам запропонують товар на обмін або оформлять повернення .

Переконливо просимо Вас, відправляючи товар назад, акуратно упакувати в повній комплектації разом з оригінальною упаковкою, ярликами, інструкціями і так далі.

- Нагадуємо, що претензії щодо повернення приймаються не пізніше закінчення строку 14 днів з моменту отримання.

- Важливо! При відправленні посилки через відділення перевізника, кур'єрською службою, компаніями-перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.

Строки і порядок повернення грошей:

- Гроші за товар, який Ви повернули, будуть зараховані на рахунок з якого надійшла оплата, або у відділення компанії перевізника куди був відправлений замовлення і того ж одержувача. Терміни - до 10 робочих днів з моменту отримання повернення.

- Якщо ви повертаєте товар належної якості (наприклад, не підійшов колір, тип і т. д.) - Вам буде повернена його вартість без вартості доставки.

- Не відшкодовується вартість товарів, повернених з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів), який розкривали, упустили, фізично пошкодили і т. д

- Наш магазин не несе відповідальність за затримку повернення товару з вини служб доставки товарів, тому, заздалегідь уточнюйте дату, коли товар буде доставлений, у перевізника.

- Всі замовлення, зроблені в нашому магазині, проходять кілька етапів, на кожному з яких здійснюється контроль, щоб переконатися, що відправляється абсолютно якісний товар. Однак навіть у злагодженій роботі бувають проблеми, ми готові усунути всі свої недоліки по вашим замовленням в найкоротші терміни.

Якщо така ситуація трапилася з вами, необхідно зробити фото пошкодженого або некомплектного товару на пошті при отриманні товару і зв'язатися з нашим менеджером у зручний для вас час способом. Якщо товар пошкоджений, або не відповідає тому, що ви замовляли, прохання відмовитися від нього на пошті і ми надішлемо вам відразу інший, правильний.

Якщо у Вас виникли питання, телефонуйте нам в будь-який зручний час і ми відповімо на всі ваші запитання.

Loading...
Loading...